7.01.2011

Dober dan, Zoran Jankovič pri telefonu

Objavljeno v Žlica vegete 12:00 avtor sosed

Včeraj pozno popoldne, ravno ko sem prižgal avto in se odpravil na četrtkov fuzbal, mi je zazvonil telefon. ‘Dober dan, Zoran Jankovič pri telefonu,’ me je pozdravila oseba na drugi strani.

Le dan pred tem sem na pošti oddal pismo, v katerega sem izlil žolč zaradi dejstva, da moja najmlajša (najmanj) do naslednjega septembra ne bo vključena v vrtec MOL. Zadeva je bila napisana v afektu in impulzivno, nisem pa bil nesramen ali žaljiv, to vsaj ni bil moj namen. Prav tako pismo ni bilo oblikovano kot prošnja – vzgib je bila frustracija, namen pa zgolj izražanje nestrinjanja.

Tudi po pogovoru menim, da sistem, ki otroku onemogoči vključitev v vrtec v željenem datumu zgolj zaradi datuma rojstva1 ni dober sistem, vseeno pa županu priznavam, da sem podcenil njegovo ukvrajanje s problematiko in da je včeraj name naredil dober vtis.

Vsebina pogovora je na tem mestu nepomembna. Naj zapišem samo, da sem se sprva, ko je župan vame zmetal svoje argumente, počutil kot kateri od njegovih političnih nasprotnikov na tv soočenju, kasneje pa je pogovor stekel nekoliko bolj sproščeno in se končal s šalo (ki pa sem jo vzel skrajno resno), da bo septembra po potrebi varoval našo Majo kar on – sicer ne župan Jankovič, temveč dedek Zoran, ki pa je za te stvari bojda zelo kompetenten.

Da ne dolgovezim. Hotel sem pravzaprav komentirati dejstvo, da me je župan sploh poklical. V preteklosti njegova opevana ‘ljudskost’ name ni naredila vtisa. Ko se je rokoval z delavkami Mercatorja, se mi je zdelo vse skupaj zlagano, ko je ob nastopih domačih in tujih estradnikov mahal z odrov Prešernovega trga, Križank, Cankarjevega doma … mi je izpadel vsiljeno, izven konteksta, oportunistično. Zaradi tega se mi ni zdel prav nič ljudski. V luči včerajšnjega dogodka pa mi vse skupaj izpade bolj iskreno, naravno, njegovo. Očitno smo res tako navajeni makjavelistično orientiranih politikov, da tudi tistemu, ki išče nek osebni pristop in se z neke ‘globalne pozicije’ dejansko zanima
za lokalne probleme volilcev, ne verjamemo in podvomimo v njegovo iskrenost.

Evo, motil sem se. Kapa dol, ta človek ima hrbtenico in karakter. Ne glede na to, da sem ga morda sprovociral, ali je bil zaradi (neupravičenih?) očitkov užaljen, ali pa je v meni celo prepoznal tipičnega predstavnika njegove volilne baze, se je možak ob pol šestih popoldne spravil na telefon, zavrtel številko, govoril in poslušal. Pa mu ne bi bilo treba. Že odgovor tajnice bi bil prijetno presenečenje. On pa se je spustil iz ‘comfort’ cone in debatiral. Ne, tega politiki sicer ne zmorejo. Vzel si je čas. Veliko časa. V času pogovora sem se pripeljal pred telovadnico, prepešačil nekaj sto metrov poti in se v garderobi že preoblekel v športno opremo.

Všeč mi je, ko nekdo na poziciji ostalih ljudi ne gleda zviška in ocenjuje zgolj skozi prizmo položaja na prehrambeni lestvici. In čeprav je njegova politika morda res brezkompromisna, včasih celo arogantna, mu moram priznati, da je to verjetno edini način, da v ‘veliki firmi’ kaj narediš. Upam, da bo župan v obdobju drugega mandata uspešno prepoznaval potrebe in interese meščanov, ki bodo dejansko pripomogli k dvigu kvalitete življenja v mestu ter jo približali tisti na Dunaju, menda najbolj prijaznem mestu stare celine. Mimogrede, ste vedeli, da ima dunaj 50% vključenost otrok v vrtce, Ljubljana pa kar 90%? Jaz tudi ne. Nekoč mi je to povedal nek župan…

p.s.: In da se razumemo: še vedno sem besen glede vrtca in še vedno ne vem, kako si bomo privoščili dodatnih 400€ mesečnega bremena ter se 2x na dan vozili na tri različne konce mesta … ampak na župana pa ne morem bit več jezen. Drek.

  1. če oddaš vlogo dan po zasedanju komisije, čeprav je to celo na dan rojstva otroka, si prisiljen čakati v vrsti do septembra naslednjega leta – tj. leto in pol – vmes imaš 6 mesecev minus letni dopust luknje, ko ne veš kje, kako in po kakšni ceni zagotoviti varstvo otroka []
  • Share/Bookmark
 

69 komentarjev »

  1. buba švabebuba švabe pravi,

    7.01.2011 ob 12:57

    U matr, dobr da si spomnil. Moram za tamalo pogledat, do kdaj jo je treba tu pri nas prijavit. In kam vse sploh lahko. Če nisem že zamudil. Ups. :(

    Drugače pa impresivna poteza župana. :)

  2. spominčica pravi,

    7.01.2011 ob 15:07

    @buba: pri nas je treba do februarja oddat vloge za sprejem v septembru. mislem, da imajo manjše občine to mal boljš poštiman in da ni taaaaakih čakalnih vrst. velik sreče.

    @sosed: jz zorana lih ne maram, ampak mu moram pa priznat, da je izjemen retorik in da ko začne govorit, mu skor vse verjamem. :mrgreen: je pa res impresivno.

  3. Pi.RomanPi.Roman pravi,

    7.01.2011 ob 15:45

    Ejga, Sosed!
    Predstavljaj si, da si tajnica od župankoviča (dvomim, da sam čekira vso pošto) in prebereš tako pismo, kot si ga poslal ti. Jaz bi na njenem mestu šel najprej preverit, kako škodljiv je lahko avtor pisma. In če v Google odtipkam tvoje ime in priimek, hitro ugotovim, da je Sosed diplomiran človek, sodeluje pri nekih spletnih medijih in ima svoj blog (ki ga po komentarjih sodeč le prebira nekaj ljudi), iz česar sklepam, da mi lahko naredi eno mini štalo, če mu ne odgovorim na pravi način. In ko preberem par zapisov na blogu, ugotovim, da Sosed ni vedno samo negativno nastrojen, ampak zna tudi pohvalit.
    In tu potem tajnica pokliče župankoviča in mu pove zgodbo ter svetuje, da zadevo prevzame sam, ker je to priložnost za odličen PR.
    To se je zgodilo včeraj pozno popoldne, ravno ko je Sosed prižigal avto in se odpravljal na četrtkov fuzbal…

  4. sosedsosed pravi,

    7.01.2011 ob 15:57

    Uf Roman, če me je njegov kabinet tako nadmudril, si pa že za to zasluži vse komplimente ;)

  5. piskec pravi,

    7.01.2011 ob 16:01

    Sploh ni slabo, čeprav nič ne pomaga… Na koga pa preusmerjaš zdaj svojo jezo? ;)

  6. sosedsosed pravi,

    7.01.2011 ob 16:03

    @Pi.Roman: Ej, mogoče pa čakam ponudbo za njegovega PRovca in bom vseeno jaz dobil bitko ;)
    @Piskec: Spet bo žena trpela … :D

  7. smoger pravi,

    7.01.2011 ob 16:11

    @Piroman: Precenjuješ tajnico. Najbrž ima Zokijev službeni dotok klicev, (e-)pošte, etc.. več kot en filter.

  8. PR sosed pravi,

    7.01.2011 ob 16:21

    In kdo pravi, da tale sosed sploh obstaja.

  9. hipnos pravi,

    7.01.2011 ob 16:38

    Takšna je njegova strategija, hitro te je obrnil :) ))

  10. ema pravi,

    7.01.2011 ob 17:26

    @Pi.Roman
    Enako se je zgodilo moji sestri. ”Navadna” študentka je želela narediti anketo med uslužbenci MOL in njegovemu kabinetu poslala prošnjo. Čez dva dni je sedela pri županu na sestanku, oddala anketne liste, na katere je odgovoril zelo velik % anketiranih.

    Že dejstvo, da ima vsak torek govorilne ure ali dan odprtih vrat, ali kako se že imenuje, in je tako na voljo komurkoli, veliko pove. Meni je ta dostopnost všeč in je nekaj kar niso imeli ne Rupel, ne Potočnikova in ne Simšičeva.

  11. ozi pravi,

    7.01.2011 ob 17:35

    bravo.

  12. fetalij pravi,

    7.01.2011 ob 17:41

    požigalčeva teorija je verjetna in me ne bi presenetila. konec koncev se mi zdi Janković kot nekdo, ki zna okrog sebe izbrati kvalitetno, sposobno ekipo. pri njemu nekako ne vidim zaposlenih nesposobnih ljudi, ampak lucidne in sposobne, zaradi česar se mi Romanov komentar zdi kar verjeten.

    čeprav sam bolj verjamem, da je župan pač zelo ljudski in da to ni neka narejena poza ali nek PR stunt.

    v vsakem primeru pa lepo, da so odzivi na izpostavljene probleme (posameznikov).

  13. Janezz pravi,

    7.01.2011 ob 18:37

    Jaz ne vidim ravno nekih osebnih podatkov o avtorju bloga tukaj, tako, da se mi teorije zarote zdijo neutemeljene.

  14. DajanaDajana pravi,

    7.01.2011 ob 19:03

    Bravo Jankovič!

  15. Tjasa pravi,

    7.01.2011 ob 19:52

    Poznam nekoga, ki ga redno srečuje v podobnih situacijah – in vedno pripoveduje točno take zgodbe: da Janković ljudi dejansko posluša in se zavzame ter jim – včasih še direkt v avtu nazaj v mestno hišo – reši kak problem ali vsaj svetuje s kakim dodatnim pojasnilom ali od kolegov pridobljenimi informacijami. Tako da je zelo malo verjetno, da bi to bil stunt. Na koncu koncev bi pa tudi to bilo – za naše razmere – naravnost fenomenalno (v mojem delovnem okolju je veliko ljudi, ki na Google sploh ne pomisli)…

  16. sosedsosed pravi,

    7.01.2011 ob 19:57

    @PR sosed: jaz.
    @hipnos: točno tako: res mislim, da je takšna njegova strategija. In ta strategija se mi blazno dopade. Sicer pa, kako pa veš na katero stran sem bil obrnjen prej?!
    @Janezz: Pi.Roman me osebno pozna, zato ve, kaj vpisati v Googla. Se mi pa zdi, da je bila tole zgolj Pijeva provokacija, ki so jo očitno nekateri vzeli čisto zares :)

  17. sosedsosed pravi,

    7.01.2011 ob 20:02

    @Tjaša: ja, do podobnega zakljčka sem prišel tudi sam. Možak je pač odprt in dostopen. Ne glede ali se sicer z njim strinjaš ali ne, mu moraš to priznati kot velk plus. Nič ne bi imel proti, če bi ga ostali šerifi na slovenski politični estradi pri tem začeli oponašati.

  18. mustang pravi,

    7.01.2011 ob 21:14

    No, jest sem mel tut zlo fajn izkušnjo z njim. Predlani, bila je “Noč na Ljubljanici”, sem se z njim pogovarjal min pol ure. Pa sva se le naključno srečala. Karkoli mu že naprtijo, tega, da ni ljudski človek, mu ne morejo.

  19. kinky tone pravi,

    7.01.2011 ob 22:28

    Jaz sem za naše.

  20. Jana pravi,

    8.01.2011 ob 00:00

    Da je župan Zoran Jankovič resnično zelo drugačen od večine nekdanjih županov “prestolnice” se popolnoma strinjam. In to v pozitivnem smislu !
    V zadnjih letih od osamosvojitve pač nihče ni nič kaj pametnega naredil, večinoma je bilo veliko govorjenja, arogance, oblastništva, celo nekaj škodljivih potez. Še najmanj pa so imeli občani možnost, da bi prišli z župani/županjami v osebni stik in razgovor o problemih.
    In, ker je tako drugačen, gre marsikomu “v nos” njegova priljubljenost, kljub vsemu kar se mu očita. Ja, malo se bodo morali vsi vrli politiki po Sloveniji na vseh mogočih položajih zamisliti, kaj želi, pričakuje pa tudi zahteva narod, ki jih izvoli.
    Vsekakor, pozitivna, prijetna, predvsem pa človeška poteza g. Zorana Jankoviča !

    p.s. Verjemite, četudi ima izredno zasedbo svojega kabineta, tudi njegova ekipa ne more prebirati in preverjati vsakega pisma in dopisa posebej ter v istem dnevu sugerirati kako naj reagira. Očitno je tudi to del njegovega dela, za katerega pravi, da itak traja cel dan.

  21. janez pravi,

    8.01.2011 ob 10:31

    Dobr te je spedenal. Se pravi, da je res pravi politik, če si mu tako nasedel.

  22. sosedsosed pravi,

    8.01.2011 ob 10:52

    @janez: daj razloži mi prosim, čemu točno sem nasedel? temu da me je poklical? prispevek namreč govori o tem.

  23. janez pravi,

    8.01.2011 ob 11:34

    Da boš prevažal lastnega otroka po Ljubljani in okolici kot kos opeke.

  24. sosedsosed pravi,

    8.01.2011 ob 11:47

    Mislim, da si zgrešil poanto zapisanega. To, da otrok ni bil sprejet v vrtec je danost, zacementirana z Odlokom o sprejmu otrok v vrtec v MOL in vsemi zakonskimi okvirji, ki jih mora ta akt upoštevati in spoštovati. Župana nisem kontaktiral, da bi se z njim pogovarjal o tem, ali je privat vrtec dobra ali slaba rešitev za mojega otroka, niti ne zato, da bi pomahal s paličico in rešil moj problem.

    Ne, ni me prepričal v to, da je vožnja prava izbira niti ne v to, da je omenjeni odlok najboljša rešitev, prepričal me je le, da je način na katerega se je odločil obravnavati mojo kritiko, konstruktivno ali ne, boljši od načina, ki smo ga sicer navajeni s strani politikov.

  25. Matjaz pravi,

    8.01.2011 ob 12:18

    Ma kaj vam ni jasno tukaj??? Jankovič je in bo ostal POSLOVNEŽ!!! Tudi če bo še napredoval v političnih krogih… In to mu daje samo velik + . Pravi poslovnež ve, da je odjemalec njegovih uslug KRALJ!!! Tak je bil tudi na Mercatorju… In še nekaj,vsak posel, ki se ga bo lotil, mu bo uspel… E slovenska foušija…”če meni crkne krava, naj sosedu dve”…

    Tudi pri nas v Kopru je podobno. Vendar se je v zadnjih 7 letih Koper popolnomaa spremenil; in to na boljše! Samo naštejem: nova Osnovna šola, športna dvorana, severna obvoznica, lep stadion, lepa promenada ob morju, zastonj urejeno kopališče, tehnična šola, RENTA IZ LUKE KOPER!!!, krožišča, urejeno in osvetljeno tekaško progo(tartan) po binifiki, gradnja bazena, itd… PREJ PA 40 LET NIČ?!?!
    DU? JEST? … NE, TI INU TOJA HARMONIKA…….

    PS:tudi pri našemu županu gremo lahko na “govorilne ure”. In lahko vam povem, da je težko priti na vrsto. Ma ne zato, ker se ne da do župana, ampak zato, ker je toliko zainteresiranih ljudi, da je treba pač počakati na vrsto.

    Lep pozdrav z Obale, Matjaž

  26. Matjaž pravi,

    8.01.2011 ob 12:36

    Jankovič obvlada komunikacijo ter obvlada vodenje ljudi.
    Pa je to dovolj, da bo problem rešen? Ne, ker daje prioritete investicijam v projekte, kjer določeni lahko zaslužijo in ne projektom, ki so pretežno v javnem interesu. Včasih celo kaj naredi kar je samo v javnem dobru, zato, da je jasno, da dela. Da ne bo nesporazuma, to da dela ni sporno, amak prioritete??
    Vrtcev v Ljubljani enostavno ni dovolj. Tudi če se ne bi prijavili v vrtec kak dan prepozno, bi res dobili prosto mesto? Jaz sem pri svojih treh otrokih vsakič kako leto čakal, da pridem na vrsto.

  27. Andrej pravi,

    8.01.2011 ob 14:21

    Narod bo pa zodovolen, sam da ga bo poklical in povedal da se ne da rešit. Tukej še vedno neki ne štima. Še vedno bo enako zakaj bi bil potem boljši od ostalih??

  28. sosedsosed pravi,

    8.01.2011 ob 14:35

    Za narod ne vem, osebno pa mislim, da sem dal jasno vedet, da sem še vedno precej nezadovoljen glede vrtcev… Pa dajte vsaj prebrat predno komentirate.

  29. nevenkanevenka pravi,

    8.01.2011 ob 15:41

    Hm, jaz sem mu pisala mail, ker se počutim v svojem predelu Ljubljane infrastrukturno deprivirano. Imamo grozne ceste, slabo avtobusno povezavo, eno samcato mini trgovino in gasilski dom. V Ljubljani. V določenem delu občine Bežigrad. V relativno novem in gostem naselju. Radi bi imeli bankomat in malo večjo trgovino.
    Pa mi je njegova tajnica odgovorila v njegovem imenu, naj povabim investitorje!!!??? Za božjo voljo, saj jaz ne načrtujem urbanističnih zadev. Sem samo prebivalec LJubljane, ki se o vrtcu za otroke na robu novega naselja sploh sanjati ne upa. Pa bi bil zelo potreben.
    In tako naprej….In ko sem rekla, naj pride vsaj pogledat, ko vse skupaj izgleda, so mi odgovorili, da je stalno pri nas!!!!????. No, ne pri nas. V Stožicah je bil pa res. Aja imamo tudi poštni nabiralnik. Na to sem pa pozabila.

    Me veseli, da se ti je oglasil. Gotovo sta kakšno pametno rekla, tako, da si na koncu izvedel, da tvoje želje niso kaj posebno utemeljene. Morda ti je pa svetoval, da se preseli kam drugam? Mislim, da si malce nasedel populističnim fintam. On že ne bo čuval
    tvojih otrok.

  30. Urška SončekUrška Sonček pravi,

    8.01.2011 ob 16:30

    Wow. Dejansko me je njegova gesta šokirala. Kljub volilni pravici se še nisem udeležila volitev (ker so se mi vsi politiki zdeli enako “dobri”), vendar od sedaj naprej Jankovič dobiva moj glas. :)

  31. Simona Rebolj pravi,

    8.01.2011 ob 16:38

    “Ne, ni me prepričal v to, da je vožnja prava izbira niti ne v to, da je omenjeni odlok najboljša rešitev, prepričal me je le, da je način na katerega se je odločil obravnavati mojo kritiko, konstruktivno ali ne, boljši od načina, ki smo ga sicer navajeni s strani politikov.”

    V čem je boljši v tem primeru in predvsem za koga??? Ti nisi profitiral očitno nič, on je profitiral še en košček v piarovskem mozaiku, ki ga izvaja, da mu pro bono izvajaš pohvalno reklamo, malo od ust do ust, kar ni zanemarljivo širjenje, evo, pa še objavo prepoznavnega blogerja je dobil.

    Kaj si vendarle profitiral ti, glede na to, da konkretnega nič, da si kljub neprofitu pripravljen plačat županu pro bono dobro reklamo? Profitiral si samo osebno izkazano pozornost.

    Nekoč pred leti sem naključno poklepetala z eno trgovko iz Mercatorja. Ni mi bilo jasno, od kod fama, da so nad direktorjem bojda delavke tako navdušene, saj so imele nikakve plače v kar obljudeni štacuni, torej veliko dela, božičnico oz. trinajsto plačo pa so dobivale v Mercatorjevih bonih!!!! Kakor koli … gospa mi je pojamrala o delovnih razamerah še postrani in dodala, da tiste gospe, ki so čustveno ginjene ob Jankoviću, so dejansko samo zato, ker jim vošči dober dan in kdaj pa kdaj sploh poklepeta s kom od podrejenih. In to je katastrofa seveda. Katastrofa v vsesplošnem stanju, da nekaj takega pomeni takšen vrhunec plusa v naši družbi in da so ljudje zaradi tega pripravljeni poklekat, tudi če še naprej jebejo ježa ali še bolj.

    Nad tem se je namreč za zamislit zelo. Kajti ta piar takoimenovane ljudskosti nasploh je samo zelo dobrodošla pomembna nadgradnja, da bi si lahko sploh predstavljali, da bi bil nek menedžer ali drugovrstna vplivna osebnost primerna za posedanje na odgovornih položajih, ki soustvarjajo usodo družbe. Bistvo pa je, ali so prioritete in koristi za družbo tudi konstruktivne. V kolikor je takšno piarovsko delovanje kar samo po sebi s strani mnenja ljudi že vredno vzhičenja, smo globoko v riti in pomeni, da je klima družbe pod nivojem in ne obeta dobrih časov, ker smo očitno obupani kot kakšne bolestno zakompleksane najstnice, ki padejo na hrbet ob vsaki najmanjši izkazani pozornosti povprečnega fukfehtarja, za zverziranega bi si pa že žile rezali, če bi se nas naveličal okrog prinašat ob tako težko pogrešanem natepavanju – to ni sodba o konkretnem Jankovićevem delovanju, ampak stanju mentalitete nasploh.

  32. David pravi,

    8.01.2011 ob 17:43

    Sosed,

    Počepnil si kot kokoš pred avtoriteto Zorana Jankoviča. Če nisi profitiral nič, je to pač tako. Saj vem, grdo se bere ;)

  33. David pravi,

    8.01.2011 ob 17:46

    Kako je šele vzhičen kakšen severnokorejec, če ga pokliče njihov ljubljeni voditelj. Tam jih namesto, da bi pisali bloge, meče v nezavest (tako ali drugače)..

    No ja, mentalno gledano podoben vic, a ne? :S

  34. čarovnička pravi,

    8.01.2011 ob 17:56

    Jankovič je en redkih ljudi v LJ, do katerih se da prit … dobesedno ali pa pa preko medijev, maila … itd
    sama sem se obračala na Simšičevo .. pa nič .. ko je nastopil on kot župan, sem svojo bitko za otroško igrišče nadaljevala .. in to uspešno, dobili smo igrišče, ki ga čistijo in urejajo, naslednje let pa sem šla v boj še za šolsko igrišče in se je splačalo. je pa pri vsaki komunikaciji poudarja, da je premalo stika z meščani in da preprosto ne morejo ma MOL-u vedeti vsega …
    najlažje pa je pljuvati po vseh na vrhu ..včsih je treba napisati le mail .. obrniti telefon ..
    upam, da se tudi tvoj vrtec reši … in to uspešno

  35. sosedsosed pravi,

    8.01.2011 ob 19:20

    @nevenka, Simona, David … : Še enkrat, na MOL nisem pisal v obliki pitožbe, še manj v pričakovanju profita, pravzaprav sem v prvi odstavek napisal, da ne pričakujem in ne prosim za pomoč, rad bi samo povedal, kaj si o vsem skupaj mislim…

    Glede na to, da bi z isto zagnanostjo (če sem iskren verjetno še precej večjo) župana popljuval, če bi se mi zdel vreden pljunka, se mi zdi edino fer, da napišem tudi pozitivno kritiko, če imam za to utemeljen razlog. In ta klic (pravzaprav dva klica, včeraj se je šefe javil še enkrat) ter pogovor, ki mu je sledil, me je pozitivno presenetil. O tem sem napisal post. Katastofa, a? Da nekdo napiše o nekom nekaj pozitivnega. Jebemti, da moram še enkrat pregledati družinsko drevo – tale moja kri že ne more biti slovenska…

  36. DajanaDajana pravi,

    8.01.2011 ob 19:34

    Sosed, zadel si Slovence v srčiko: Katastofa, a? Da nekdo napiše o nekom nekaj pozitivnega!

    To je to. Zato je pri nas taka mizerija. Saj si ljudje sploh ne morejo predstavljati, da bi nekdo nekaj dobrega naredil. Da bi bilo na Jankoviču nekaj pozitivnega… Pa saj on je že “per se” negativec.

    Jah… Slovenci pač… Tudi če bi se župan pisal Trump in bi bil multimilijonar in bi imeli vse zastonj, bi nergali. Mater, živeti s takim folkom… :evil:

  37. mustang pravi,

    8.01.2011 ob 19:55

    Nevenka, če bi rada bankomat in večjo trgovino, se obrn na banko in trgovce, ne na župana. Free market, pa to, sej veš…

  38. đouži pravi,

    8.01.2011 ob 20:26

    Poglejte si položnice butli pa potem ga hvalite-iz meseca v mesec večje

  39. Rado pravi,

    8.01.2011 ob 21:26

    Nekoliko ciničen komentar Simone, ki je izkristaliziran v citiranem stavku:

    “Kaj si vendarle profitiral ti, glede na to, da konkretnega nič, da si kljub neprofitu pripravljen plačat županu pro bono dobro reklamo? Profitiral si samo osebno izkazano pozornost” ,

    kaže na temeljno nerazumevanje demokracije. V demokraciji namreč na volitvah tekmujejo ideje, ki po definiciji ne morejo zmagati vse. Tokrat je pač zmagala politična struja, ki za našega soseda ne prinaša optimalne rešitve, za druge pač. Morda bodo imeli ljudje s potrebami in pogledi kot sosed, več sreče na prihodnjih volitvah.
    V luči gornje razlage, v Jankovičevem klicu ne vidim /predvsem/ piarovske poteze, ampak resno vero župana v svojo odločitev.

  40. julija pravi,

    8.01.2011 ob 21:27

    Koliko bodočih vrtcev v Lj = 1 Stožice?
    Joj, ljudje, dajte se spametovat že enkrat. Smo v letu 2011!!!

  41. Simona Rebolj pravi,

    8.01.2011 ob 21:40

    “Katastofa, a? Da nekdo napiše o nekom nekaj pozitivnega. Jebemti, da moram še enkrat pregledati družinsko drevo – tale moja kri že ne more biti slovenska…”

    Mislim, da bi bilo bolje, če bi ti predstavljal tak nivo floskularjenja izpod časti in bi ga z veseljem prepustil na primer blogerski kolegici Dajani, ki je dežurna za pokrivanje tovrstnega populističnega jamranja polpismeni raji v veselje. In seveda popolnoma dol mi visi za tvojo kri, lahko me pa tudi obvestiš o družinskih izsledkih … morda je zanimivo. Lahko izmenjava obvestila o vejevju iz krošnje na domačem vrtičku.

    “na MOL nisem pisal v obliki pitožbe, še manj v pričakovanju profita, pravzaprav sem v prvi odstavek napisal, da ne pričakujem in ne prosim za pomoč, rad bi samo povedal, kaj si o vsem skupaj mislim… ”

    Takih razlag ne kupim. Zakaj si potem sploh pisal na MOL! Ti je dolgčas? Si skušal razširit krog bralcev svojega bloga, kamor zapisuješ svoja mnenja, na MOL? Škoda, ker nič ne pričakuješ oziroma zelo malo. Mislim, da zna imet tvoje drevo globoke domače korenine. Janković bi ti lahko ponudil odlično življenjsko lekcijo, saj on, kot se izkazuje, brez jasnih pričakovanj in profitabilnih ciljev še z mezincem ne migne.

    Da ne bo nesporazuma. Tudi jaz sem v določeni projektni situaciji pri sodelovanju z eno izmed občin enkrat zatulila, da bi bilo z Jankovićem sodelovanje dvestokrat bolj plodno, ker bi prepoznal profit in bi se mu zdelo vredno kovat železo v obojestranske koristi, za razliko od nekih lenobnih šlosarjev, ki hodijo pač v službo in nimajo vizije in volje za nič. Dolgočasni in neambiciozni ljudje, dolgočasen in neambiciozen prostor pač. Ampak obstajajo še druge plati medalje znotraj koncepta prednosti in škodljivosti. Nič ni črno belo, ampak nič belega ne opravičuje črno.

    Tole, kar si zapisal in kakor si zapisal, je po mojem mnenju samo eden izmed najslabših možnih primerkov za produciranje posebnih hvalnic.

  42. David pravi,

    8.01.2011 ob 21:44

    Saj celotna zgodba res malce diši po nekem slabo zrežiranem epepeju.

  43. ep pravi,

    9.01.2011 ob 02:34

    Ep to sigurno ni. Za 500 evrov mesečno najameš privat varuško, mogoče za 400, če daš na roko, ampak gospod župan naj ne ve. Ne gradijo vsi Stožic pol pa so ‘mal bol frej’.

  44. sosedsosed pravi,

    9.01.2011 ob 08:44

    @Simona: haha, in potem napišem, da je Jankovič brezkompromisen… :D

  45. niko pravi,

    9.01.2011 ob 09:58

    Okrog dobrega se kmalu oglašajo slabi.

    Eni pač delujete po načelu, kjer je voda, se da tudi koga utopiti.

    NIKO

    David: misel je nastala zaradi tebe in jo torej lahko sprejmeš kot zasluženo darilo.

    :mrgreen:

  46. ulamula pravi,

    9.01.2011 ob 11:49

    glej, glej…46 komentarjev, sosed! pa, če to ni dober izkupiček za zdrav ego! …ker, a ni fajn, če so ljudje odzivni na to, kar mamo za povedat, pa če kej pričakujemo, al pa nč. skratka, nedvomen dosežek, pa janko gor al pa dol.

  47. Simona ReboljSimona Rebolj pravi,

    9.01.2011 ob 15:34

    @najboljši sosed:

    Ja, verjamem, da bi se z Jankovićem, če že v čem, verjetno strinjala, da so kompromisi nadležne bakterije, ki nam – slabše odpornim na nesnago – hudo strežejo po zdravju, če se jim ne upiramo dovolj intenzivno:)

  48. David pravi,

    9.01.2011 ob 15:37

    NIKO

    In okrog slabega, na katerega opozarjajo razmišljujoči, se kmalu pojavijo bedaki.

    Ta misel je pa za tebe ;)

  49. Simona ReboljSimona Rebolj pravi,

    9.01.2011 ob 15:52

    P. S.: Samo poglej, koliko truda in argumentiranja je vloženega že v en ušiv komentar s strani meni podobnega neznosnega zmaja, ki slabo prenaša kompromise!

    No, s tega aspekta priznam, da v raznoraznih nefer igrah, ki jih je Janković po mojem mnenju že dovolj očitno sproduciral, vključno s tem, da bomo zelo verjetno še mastno plačali prenekatero Jankovićevo navdušenje nad lastnimi idejami, nad sabo in v Svojem mestu, me je vedno še premnogo bolj motilo, da ima tako jalovo konkurenco. In s tega vidika večinoma upravičeno zmaga. Ne nujno zato, ker ima prav ali ker bi šlo za najbolj pošteno izpeljane ali prioritetne ideje, ampak predvsem zato, ker je pripravljen v dokazovanje svojega “prav” vložit toliko energije in se sproti priučit toliko potrebnih veščin, da že predstavljajo napovprečje v primerjavi z mizerno podpovprečno pripravljenostjo v obrambi ali napadu, ki bi ga lahko korigirala v načinu delovanja. Bistvena in neodpustljiva napaka je celo velikokrat razvidna uporaba linije najmanjšega odpora, ki se izkazuje v podlih, prozornih in slabo argumentiranih udarcih, pri kakršnih Janković velikokrat izpade celo žrtev. Lahko bi rekli, da res ni kriv, če se ga lotevajo sami bedaki in bedaki v različnih izvedbah si pač ne zaslužijo kaj več od tega, da za lastno neumnost in aroganco morda tudi plačujejo penale. Nič novega v zgodovini, a ne.

  50. nevenkanevenka pravi,

    9.01.2011 ob 17:09

    Pa dobro, dragi sosed, ali potrebuješ hrano za ego (joj, župan me ni ignoriral) ali vrtec?
    Mene se pač s prijaznostjo ne da odrajtati, če imam resen problem. Fertik.

  51. nevenkanevenka pravi,

    9.01.2011 ob 17:15

    Mustang, vseeno mora mesto načrtovati zemljo v ta namen…. Pri nas imamo pa sredi naselja samo en strašen daljnovod, /samo pod njim je še zaraščeno šavje/ vse drugo bo kmalu pozidano s stanovanjskimi objekti. Razvoj mesta je potrebno načrtovati in poiskati tudi investitorje… Jaz kot občanka pa tega res ne morem narediti, saj nimam ničesar v lasti, razen svojega imetja.

  52. Gregor pravi,

    9.01.2011 ob 17:15

    Občutek imam, da ste vsi po vrsti razvajenci. Ce zupan ne vleče potez, ki bi bili po volji posameznikov, zaradi tega še ni nujno slab.
    Samo sebe vidite.

  53. Simona ReboljSimona Rebolj pravi,

    9.01.2011 ob 18:03

    @Gregor:

    A sploh veš, o čem govoriš? Imam občutek, da ne. Mogoče si samo razvajenec, ki ti je morda ravno po volji, da si dobil Stadion, pa te ostalo prav nič ne briga. Ah, ti presneti občutki.

    Kakšne in katere poteze imaš pa sploh v mislih, če je sploh kaj v mislih? Koga, razen sebe, pa ti vidiš? A buljiš mogoče v tiste delavce, ki so morali podpisat pogodbo o molku in za male pare gradit Stožice, še za praznike, ko se je županu ravno mudilo ujet napovedan rok slavnostne otvoritve, in potem še moledovat za plačo, ko že ravno podizvajalci niso bili srečni ob poravnavanju računov??? Misliš morda na poteze v zvezi z zemljišči, na katerih poslujeta tudi njegova sinova? Si ti te poteze tako všeč in zakaj že? Ali pa ti je všeč nov most nad Ljubljanico? Meni je ta poteza osebno najbolj všeč, prav razvajeno se vlečem čez, čeprav menim, da ni utemeljenega, razen koruptivnega razloga, v kolikor bi bil preplačan seveda. Všeč mi je, da čisti Ljubljanico. Fajn. Komaj čakam, da bodo kakšni vidni rezultati, da ne bi bili slučajno spet razočarani, da je nekdo morda spet lahko samo dobro prodal čistilne naprave za prazen drek. Bomo videli, a ne. Kam torej ti osebno gledaš in do kod sploh segajo tvoji domnevno nerazvajeni občutki?

  54. Simona ReboljSimona Rebolj pravi,

    9.01.2011 ob 18:09

    Sem pa razočarana med drugim, da se županu bolj ljubi ukvarjat s poimenovanjem Titove ulice, kot na primer v simboličnem smislu naredit kaj zdravega za naš narod in ukinit v prestolnici morbidno perverzne naslove ulic in celo novega ekskluzivnega mostu po izjemni nenadkredljivi slovenski mesarski tradiciji …. ki je kiparsko zdaj tudi ovekovečena (saj, če že obstaja, vsekakor odlična rešitev, samo še boljša bi bila, če bi jo že preboleli, tako nas pa samo še zmaji rešujejo pred mesarskimi in mrtvaškimi mostovi). Ni nam pomoči, res. Morbiden narod.

  55. heaven pravi,

    9.01.2011 ob 18:29

    Med mrtvaštvom in mesarji je poleg zmajev tudi žito. In kopica norih.

  56. Gregor pravi,

    9.01.2011 ob 18:53

    Tako pac je. 40 odtostkov je nezadovoljnezev, 60 pa zadovoljnih. Morda boste cez tri leta prisli drugi na vrsto.
    Tako se svet vrti dalje.

    Titovo ulico podpiram. Tito je bil velik drzavnik!

    Do dizajna mesarskega imam ambivalenten odnos. Mi je in mi ni vsec. V funkcionalnem pogledu sem nedvomno zanj!

    Ce so obtozbe zaradi klientelizma na mestu jih naj obsodijo, ali pa bodite tiho!

    Za pravaocasna izplacila mora poskrbeti parlament s sprejemom zakonodaje, ki anomalij ne bo dopuscala. Saj ves kako je pri nas v Avstriji. Ce kdo ni placan, ga izplaca zbornica in potem ona s svojo pravno, ekonomsko in politicno mocjo izterja vse z obrestmi in stroski vred.

  57. niko pravi,

    9.01.2011 ob 19:04

    In kako boš, ubogi David, kaj razumel, če niti misli, ki leti na tebe ne znaš prepoznati in ločiti od misli, ki ti niti na blizu vetrčka ne dela?

    Ja, to je pa to, kar je pri tebi neobvladljivo: GRIZEŠ, NE DA BI SELEKCIONIRAL.

    Veš, tole je tvoje in od Nevenke:

    “Eni pač delujete po načelu, kjer je voda, se da tudi koga utopiti.

    NIKO”

    TAKO JE TO S TABO …

  58. niko pravi,

    9.01.2011 ob 19:12

    Žensko je treba spraviti v negliže ali v steznik, potem pa naj simončka in stepa …

    Hehehehe ….

  59. Denis pravi,

    9.01.2011 ob 19:23

    Zoran je car :) Škoda da nisi ljubljančan.. no se bom potrudil do naslednjih volitev :)

  60. Denis pravi,

    9.01.2011 ob 19:23

    nisem* evn.. se opravičujem za typo

  61. David pravi,

    9.01.2011 ob 19:28

    Ubogi Niko

    Zelo dobro sem razumel, katero misel si uporabil, vendar razmišljam s svojo glavo in vzamem tisto, kar lahko priročno uporabim. In to je bil en stavek prej.

    Daj pospravi že končno svoj analogni način razmišljanja v “zaslužen” pokoj.

  62. David pravi,

    9.01.2011 ob 19:45

    Ti deluješ po načelu: “zagovarjam zaščitene kriminalce, na katere skupnost pokaže s s prstom”.
    (Ups, a sem napisal kriminalce? Ne, ne, se opravičujem, mislil sem gospodo, ki je visoko spoštovana, ker se jim ne more dokazati nikakršna krivda).

    Ta misel je samo zate. Je avtorska, zaščitena, nedajbog da jo diraš :D

  63. niko pravi,

    9.01.2011 ob 19:51

    Ja, je hudič, David, s takimi, kot si ti: hočeš visoki C, ovčka ob planinski poti pa “beeeeee!” In jo že popadeš.

    Očitno izvira tvoj rod iz Transilvanije …

    Hehehe … :cry:

  64. David pravi,

    9.01.2011 ob 20:01

    Saj te nisem popadel, no…. Ti si pa res hitro užaljen ;)

  65. Simona ReboljSimona Rebolj pravi,

    9.01.2011 ob 22:04

    @Gregor:

    “Če so obtozbe zaradi klientelizma na mestu jih naj obsodijo, ali pa bodite tiho!”

    Če so obtožbe zaradi klientelizma na mestu, bi morale bit obsojene, ja, ampak ne morejo bit, če je klientelizem prežet v vse najvišje pore države in tega parazitskega procesa nihče ne zavira. Zakaj? Ker so državljani v različnih sferah podkupljeni ali pa posrani in brezmejno zaskrbljeni samo za lastno rit, kar je eno in isto, zato molčijo. Torej je to, kar si zapisal v tem stavku fašistoidna katastrofa od mentalitete, ki je ravno najbolj poemben element obnašanja, na kakršnega računajo požrešni in arogantni klientelisti. Zato nasprotujem pozivom in ukazom, naj bodo ljudje tiho. Ne, ne smejo bit tiho, ampak se morajo oglašat, opozarjat in zahtevat razčiščenje vseh neprijetnih sumljivih okoliščin, zahtevat demokracijo, o kateri tudi v globalnem smislu itak še ni ne duha ne sluha.

    “Za pravaocasna izplacila mora poskrbeti parlament s sprejemom zakonodaje, ki anomalij ne bo dopuscala.”

    Se popolnoma strinjam in ne trdim, da parlament in vlade kritike ne zaslužijo. Vendar pa to nikakor ne pomeni, da tisti, ki izkorišča luknjaste zakone za izkoriščanje ljudi in drugovrstne amoralne sebične apetite, ni nič kriv in bi šlo zgolj za poteze, ki nekomu pač niso všeč, sicer pačlovek sploh ni nujno slab!!!! Pajade. zelo zelo slab je. Isti drekač, slabič, podlež in minorna osebnost … je, ki očitno na poti življenja izkoristi vsako priložnost za slaba dejanja, namesto obratno – tako se obnašajo kvalitetne osebnosti. Tudi tisti, ki bojda samo uboga gnusna navodila nadrejenih, je enako kriv kot nadrejeni … in podobno.

  66. niko pravi,

    9.01.2011 ob 22:29

    Hitro užaljen – razmisli o drugi možnosti: hitro užalim. Retour pač …

    To bi pa rekel, da dokaj drži – mora, sj mi je namen in cilj, vrniti, kolikor mi je bilo namenjeno …
    :???:

  67. smoger pravi,

    10.01.2011 ob 13:54

    LOL kolk komentarjev

  68. David pravi,

    10.01.2011 ob 15:03

    Niko,

    Vrniti meni? Saj si ti pošiljal darilca, ki jih ne potrebujem in ne želim.

  69. Big Man pravi,

    14.01.2011 ob 10:57

    Sem mnenja, da bi bilo bolj koristno, ko bi gospod Janković čas, ki ga je namenil za klic, namenil reševanju dejanskega problema!

    Namreč, moj pomislek pri tem je – ni plačan in nastavljen zato, da se pogovarja z občani, pač pa da rešuje njihove težave!

    Skratka – če je tak hud menedžer, naj že poskrbi za te vrtce. Otroci so naš največji zaklad, naša prihodnost.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !