19.04.2011

To sem jaz!

Objavljeno v alpinizem, Žlica vegete 11:00 avtor sosed

Ne boste verjeli kakšno olajšanje in zadovoljstvo sem čutil, ko sem stal na vrhu, ki sem ga sanjal dobra dva meseca. Ideja je seveda še starejša, vendar takrat nekje je padla odločitev. Izbral sem termin, začel zbirati ekipo, rezerviral kočo, po spletu iskal podatke in zemljevide ter prebiral izkušnje tistih, ki so ga že osvojili. Gran Paradiso in vsak od njegovih 4061 metrov so me povsem prevzeli.

Ne bom opisoval, kje vse smo hodili in kaj doživeli, zapis bi bil enostavno predolg1. Naj zapišem le, da smo se v borih 44ih urah podali na 720km dolgo pot, se povzpeli do koče, opravili aklimatizacijo, naslednji dan osvojili štiritisočaka, se spustili nazaj do koče, opravili še en krajši vzpon, odsmučali v dolino in ponovno prevozili 720km.

Hrib je tehnično precej nezahteven, vendar ga nikakor ne gre podcenjevati. Potrebna je izjemna kondicija, sploh upoštevajoč višino, kjer precej redkejši zrak lahko terja svoj davek.

Celotna avantura pa je bila bistvo tega, kar iščem v hribih. In bila je avantura! Vse se je poklopilo. Odlična ekipa, ki je dihala skupaj, ogromno smeha in pozitivne energije. Hrib, ki je bil do nas prijazen in vreme, ki nam je služilo. Sneg, ki je omogočil neverjetno lepih 2600 presmučanih višinskih metrov, osebje koče Vittorio Emanuelle, ki je s svojo interpretacijo angleščine poskrbelo za izbruhe smeha in še bi lahko našteval. Naužil sem se čiste energije.

Naslednjo misel sem zapisal že stokrat pa jo bom vseeno še enkrat. Srečen sem, da lahko to počnem in srečen, da tisti, ki jih imam rad, razumejo, da je to nekaj, kar želim, ne … enostavno moram početi. V hribih je del mene, ki mi v dolini manjka in kdor tega ne razume, tudi mene nikoli ne bo zares razumel.

Aklimatizacija na 3100 metrih

Pred vzponom na vrh

Pod ledenikom

Mont Blanc ... Kmalu se spet vidiva.

Bi lahko bilo lepše?

Kolega tik pod vrhom

Trenutek zmagoslavja

Spust z vrha

A tule bomo smučal? Nooorooo ...

1. V kolikor planirate podobno zadevo in potrebujete informacije, mi pustite komentar in vam z veseljem pomagam []

12 komentarjev »

1. tyschew pravi,

19.04.2011 ob 11:12

se čuti del tega iz zapisa, se čuti. pa že to je dober občutek :) svaka čast care… noro, noro mora bit :)

2. buba švabebuba švabe pravi,

19.04.2011 ob 11:43

Utrgano! :D

3. M pravi,

19.04.2011 ob 13:49

Norooooo! Dej no, napiši še. Ne samo za tiste, ki bi šli (v kratkem) gor. Zlij svoje (občutno) nore občutke v besede in jih deli z nami … s tistimi, ki nas trga podobna obsedenost al pa zasvojenost, pa ni variante, da gremo trenutno po tvojih stopinjah.

4. ana pravi,

20.04.2011 ob 09:07

občudujem vas, take pogumneže in pozdravljam divjega ter extremno športnega duha v vas :)

5. sosedsosed pravi,

20.04.2011 ob 10:08

@M: zakaj pa ne? Z izjemo vršnega dela hrib ni prav nič posebnega. V družbi usposobljenega vodnika je dosegljiv vsakemu rekreativcu z dobro kondicijo.
    @ana: no ja no.. tako zelo extremni pa tudi nismo :)

6. M pravi,

20.04.2011 ob 11:02

:) catch je trenutno samo v domači logistiki (kar se pozna tudi pri vzdrževanju kondicije :o ) – k imaš doma tri mladoletne šolarje (z vsakodnevnimi treningi za povrh) in sta oba starša obsedena v isto smer, je zaledna organizacija normalnega življenja za pokovce konkreten zalogaj (če računaš še na to, da stari starši niso varianta). Izključno zato bodo tovrstni podvigi počakali vsaj toliko, da bo prvi dovolj velik, da mu zaupam nekajdnevno kraljevanje nad bratoma in ključe od avta ;)
    Do takrat pa spremljam in berem take, kot si ti :)

7. Piroman pravi,

20.04.2011 ob 12:13

R!spekt.

8. sosedsosed pravi,

20.04.2011 ob 12:20

@M: Say no more.. Imam tudi sam dva mladiča, na srečo pa tudi super ženko, ki kompenzira takrat, ko jaz ‘avanturiram’ naokoli … In kljub temu me še vedno nekako prenaša :)

9. ulamula pravi,

20.04.2011 ob 21:56

wuhu, čestitke jaka!!!

10. fuga pravi,

20.04.2011 ob 22:07

Ja, štiritavžent, kar vem, kako je to. Predvsem čestitke!

11. sosedsosed pravi,

21.04.2011 ob 09:43

@ulamula: Hmmm, zdej me pa malo firbec daje, kdo se skriva za tole ulomulo :)
    @fuga: Hvala

12. ulamula pravi,

21.04.2011 ob 20:42

ah, sej sem sam jest – špeli mareli…vztrajno pohrustam vse kar postrežeš. no, včasih me celo tako navdušiš, da se moram kr oglasit :)