5.09.2011

Skočil in (pre)živel!

Objavljeno v Žlica vegete 13:59 avtor sosed

Bilo je približno tako kot sem pričakoval – nepozabno!

S tandemskim skokom sem naju hotel počastit že za 30-ko, ampak ni šlo skozi. Po nekaj mesecih premišljevanja pa se tudi moja draga ni mogla več upreti adrenalinskemu izzivu.

In sva šla. Odpravila sva se v Lučko, malo letališče pri Zagrebu, in se odpeljala proti nebu. Nazaj pa … peš!

Občutki so bili fantastični, prostega pada pa čisto premalo. Zadeva ni niti malo grozna. Ko si enkrat v zraku, resnično uživaš, obljubljenih 35 sekund padca pa je minilo v hipu. Takoj bi šel še enkrat, ko le ne bi bilo tako drago. In ja, verjamem padalcem – zadeva te hitro in dobro zasvoji. Joj, če ne bi večino prostega časa preživel na štriku v hribih …

Skratka, priporočam vsem. Tole je super terapija (uf, skoraj bi se mi zapisalo traparija, kar pa je tudi po svoje res). Tisti, ki ste probali, to že veste, ampak tam gor nimaš časa razmišljat o stresu v službi in drugih trivialnih težavah. Pozabiš vse. In ta droga drži kar nekaj časa. Recimo da nekje do petka, potem … No, potem bo pa počasi spet treba kaj ušpičit!

Za ogled videa Viddler , prosim omogoči Javascript in Flash.

10 komentarjev »

1. Roni AmmanRoni Amman pravi,

5.09.2011 ob 14:52

Bravo! :) A si je že kdaj kdo v zadnjem momentu premislil in ni hotel skočt? Bi bilo hudo nerodna situacija… Ker jaz nisem ziher, da si ne bi. :P :D

2. sosedsosed pravi,

5.09.2011 ob 15:41

Sem tudi sam to vprašal pa so rekli, da se jim to ne dogaja pogosto. Ampak ob takšnih cenah bi moral biti res orenk ubrisan, da bi si premislil :)

3. seamus pravi,

5.09.2011 ob 16:28

hahahaha, al pa ne bit gorenc :lol: A je trenutek pred skokom hujši, kt če skočiš s kakšne visoke skale v vodo?

4. chefchef pravi,

5.09.2011 ob 16:59

Pa še moja izkušnja iz Portoroža.

5. sosedsosed pravi,

5.09.2011 ob 19:35

@seamus: Če bi bil gorenc bi skočil s strehe z dežnikom :) Odvisno kako visoka je skala in kako globoka voda pod njo. Je pa res, da imaš na skali pred skokom možnost izbire, ko pa se v avionu enkrat odprejo vrata pa ni več hoču-neču, treba je skočit :)
    @chef: sem že prebral, ja – tudi na najboljšem portalu zlataleta.com ;)

6. M pravi,

5.09.2011 ob 19:57

Waaaaaw, res je nora zadeva. Glih ta vikend sem razmišljala, da je mimo eno leto od moje identične izkušnje (le da s pogledom na Julijce :) )… sem pa potem kakšna dva meseca intenzivno razmišljala o tem, kako bi bilo možno sestaviti vse mogoče družinske urnike, da bi se mami poleg ostalega lahko šla tovrstno solo terapijo :) … pa sem potem (žal) prišla do tega, da sem samo bolj intenzivno laufala in hodila na treninge plezarije – če se že ostali urniki niso pustili shecati, je prav, da bolj izkoristiš tisto, kar lahko, anede.

P.S.: sosed, jest sem orto Gorenjka ;) pa bom tud rajš še kakšen kupček € dala, da zadevo ponovim brez marele :D

7. sosedsosed pravi,

5.09.2011 ob 20:21

@M: pa sej plezanje in skok s padalom (jadralnim) načeloma gre skupaj, v bistvu še močno zmanjša čas sestopa. Samo bi bilo pa res potrebno vložit nekaj časa, truda in denarja v samem štartu. S trudom bi še prišel skozi, s časom in denarjem pa že težje… :)

8. Zupo pravi,

6.09.2011 ob 01:36

Meni je bilo super skocit s 14.000 ft, prostega pada je bilo 45 s, a kaj ko me ni nic “zrukal”. Nic nisem bil zivcen ne prej, ne v avionu, ne med prostim padom. Vedno sem si zelel skocit s padalom, a ne vem ce bo se kdaj sel iz preprostega razloga: zame je bilo premalo adrenalina za denar, ki ga placas. Ne me narobe razumet, nocem se delat frajerja, ces da ni nic. Zame enostavno ni bilo tako noro kot sem pricakoval in do neke mere upal. Res je pa tudi, da me ponavadi adrenalinske stvari ne “naadrenalinajo” tako zelo kot druge. Sem pa recimo v pocasni voznji s kaksno staro avtomobilsko legendo “cist prec”… Je pa skok s padalom super. Mislim, da bi moral vsak probat, sploh tisti, ki govorijo kako da oni pa tega ne morejo :)

9. DajanaDajana pravi,

6.09.2011 ob 09:13

Tudi jaz nameravam to naredit. Enkrat…

10. sosedsosed pravi,

6.09.2011 ob 09:49

@Zupo: Hmmm.. Probaj brez pedala. Če te to ne zruka, pol pa res nimaš več za kej živet! :) )) Mene je v bistvu napumpal, ko sem gledal kako je moja skočila, pa ko sem sedel na odprtih vratih in čakal, da se začne, ampak ja, zadeva v nobenem trenutku ni delovala ’strašno’, kot sem si prej predstavljal.
    @Dajana: Jaz sem včasih tudi hotel to enkrat naredit… Zdaj pa razmišljam, kako bi dvakrat :D