17.11.2011

Ne verjamem nikomur!

Objavljeno v Solze 21:25 avtor sosed

Tako nekako razmišljam, ko poslušam predvolilna soočenja. Ob Janši se mi obrača od 2004 dalje, Pahor je v treh letih vladanja dokazal, da ima težave z erekcijo, Virant se je, z nerazumljivo butastimi reakcijami na očitke o moralni oporečnosti pri prejemanju nadomestila, pokopal kar sam, Golubiča so odnesli z ringa že daleč pred začetkom predvolilnega boja, interesne skupine upokojenih, mladih, ali pa v končni fazi ljubiteljev kuhanega krompirja, po mojem mnenju v parlamentu nimajo kaj iskati, edini preostali kandidat pa me je zaenkrat razočaral. Čakal sem, da bo vložil nekega kvizka, s katerim bo prepričal, pričakoval,da bo nastopal v smislu “jaz sem jaz”, ne v smislu “jaz nisem oni” a še vedno čakam. Kdo je vzel denar MOL-u, kako so pred leti spucali menedžerje, kako so ‘zjebali’ Pahorjeve referendume … Jebemumast no, govori o svojem programu, ne potrebujem še enega interpretatorja političnega dogajanja zadnih x let. Naučeni odgovori, z markerjem označene teme, ki se jih ponavlja ob vsaki priložnosti ne bodo prepričali neopredeljenih. Mene niso.

Janša na soočenjih raztura. Miren, uravnotežen, spravljiv, s premišljenimi in treznimi odgovori. Tip izpade car. Mojster. Če bi 4.11. začel spremljat politično dogajanje bi ga volil. Pahor? Ko ga poslušam, si mislim: pa to je tip z jajci, ej! To care, udari po mizi, takega šefa rabimo. Človek bi skoraj pozabil, da je maneken kastriran. Da smo se vsi skupaj do grla najedli njegovih kompromisov in ‘mehke’ politike. Da je imel priliko in v treh letih ni enkrat nastopal tako kot sedaj tekom soočenj. Ja, Borut je izkušen politik, ima več kot očitno odlične svetovalce, ljudje pa imajo zelo, zelooo kratek spomin. Virant ne hendla pritiska, to je jasno pokazal takoj na prvem soočanju. In kasneje s svojimi kalkulacijami v stilu ‘pa koliko denarja moram vrniti? Koliko pravzaprav stanejo ti vaši glasovi?” Ne zamerim mu, da je vzel nadomestilo, močno pa zamerim štoraste reakcije po izbruhu afere, ki je to postala prav zaradi slednjih.

Mah, pajacev niti ne bom našteval naprej… Trije primeri bodo dovolj za poanto. Predvolilni boj, pa čeprav gre za enega bolj zanimivih doslej, je totalni nateg. Ponudba kandidata je produkt PR služb. Pika. Saj to smo vedeli že prej, vendar nikoli ni izpadlo tako očitno. Kandidate poznamo predobro, da bi se lahko sprenevedali in prodajali meglo, pa vendar počnejo prav to. Ko Janša izpade car, Pahor odločen in Virant koruptiven, potem veš, da tu nekaj smrdi. Retorika je eno, politika, ki jo bo fural pa nekaj povsem drugega. Predvolini boj je bullshit! In jaz osebno ne morem verjeti nikomur!

  • Share/Bookmark
 

19 komentarjev »

  1. Marko pravi,

    17.11.2011 ob 21:45

    Moraš verjet,.. .! ,.. zakaj pa ne :> ?

  2. seamus pravi,

    17.11.2011 ob 22:09

    Zanimivo mi je to, da je nekdo kljub vsemu pripravljen volit Jankovića. NE rečem, da imamo ravno izbiro, samo tako hudo zaenkrat še ni.
    Tip je čisti mafijec. Bemumast, res ne morem verjet. Že v času Elekte in Mercatorja je bilo zadosti info, pa ga ljudje vseeno izvolijo. Sedaj pa isto še na teh volitvah. Sedaj se je samo še pokazalo, da na odprti fronti nima za burek.

  3. PepiPepi pravi,

    17.11.2011 ob 23:13

    Sosed, to je prvič(se mi zdi), da me je zaneslo na tvoj blog, ampak: “Ko Janša izpade car, Pahor odločen in Virant koruptiven, potem veš, da tu nekaj smrdi.” odtehta vse doslej napisano o volitvah 2011. Respect! :D

  4. sosedsosed pravi,

    18.11.2011 ob 07:37

    @Marko: Glej, tukaj sem razložil zakaj ne, vabljen k branju.
    @seamus: Pri vsem kar si napisal mi je zanimivo to, da mi od vseh predsednikov list, ki imajo realne možnosti konstruktivnega sodelovanja v bodoči vladi, prav Jankovič izpade najbolj iskren. Vsaj konsistenten je v svojem delovanju pa naj se pojavlja kot direktor, župan ali pa predsednik liste. Kaj pa afere JJ? Depala vas, orožje, patria, pol-privatni specialci, ki prevažajo naokoli denar v torbah, si bral kaj Kunstlja zadnje čase? Če je 10% vsega res, se, v primerjavi z maslom, ki ga imajo na glavi Jankoviči, JJ namaka v maslenem jakuzziju … Da se razumemo, ni Zoran ‘moj’ kandidat, ampak žal smo zadnja leta prisiljeni izbirati najmanjše zlo. Še enega Pahorja si država ne more privoščiti, Golubiča so sesuli od zunaj, LDS je uničilo kar njegovo vodstvo, Virant pa me je po eni strani povsem razočaral, po drugi strani pa bo itak najverejtneje odnesel moj glas k Janši. Cela scena je žalostna. Zato pa pravim: ne verjamem nikomur – razočaran nad vsemi.
    @Pepi: Pridi še kaj naokoli, vsake toliko se mi kakšna posreči :lol:

  5. mati pravi,

    18.11.2011 ob 07:41

    Popolnoma se strinjam, volitve bi morali vsi Slovenci bojkotirati, ker dejansko nimamo koga volit.

  6. nevenkanevenka pravi,

    18.11.2011 ob 08:18

    Jaz nisem več tako jezna kot ti, o zadevi razmišljam skoraj identično, čeprav Viratu tole zapletanje zamerim nekoliko manj – a kot si rekel, me sedaj z nenakšnim vedenjski vtisom tudi ne morejo več dobiti na limance.
    Je pa dejstvo, da se je Janša vmes naučil javnega nastopanja. Verjetno kar iz proučevanja takele komunikacije, ki se jo gremo takole po blogih, kerj so ljudje ponavadi črno na belem zapisali, kaj jim gre na živce.

    Še vedno ne vem koga bom volila.
    Verjamem pa, da je na prevzem oblasti najbolj pripravljen Janša.
    Vprašanje je le, če in koliko zadosti temu, kar si jaz predstavljam za dobro.
    Imam občutek, da se trudi – da so proučili prioritete, s katerimi se ljudi naredi majčkeno zadovoljne in bolj optimistične, da se odprejo podpori tudi manj simpatični zakonodaji.

    Tega recimo Pahor ni znal in je zaradi tega deloval – kot si opisal.
    Čeprav ima sam sebe za vizionarja . Praivi vizionarji se lotijo pravih stvari ob pravem času in uspejo. Predvsem obvladajo pogajalske strategije za katere je jasno, da enostransko gonjenje – ne pelje nikamor razen v referendum, ki….

    Morda bi bilo treba gledati kdo je tisti, ki je najmanj skregan z vsemi in bi res lahko ustvaril uspešno kolaicijo. Sodelovati bo namreč nujno potrebno s čim manj metanja polen pod noge. Sicer smo opleli, pa tudi vsi, ki bodo na oblasti – mislim, da je to njihova zadnja priložnost.

  7. Roberto pravi,

    18.11.2011 ob 08:20

    Do sedaj sem gledal vsa pomembnejša soočenja in ni dvoma, da je bil na tistih kjer je nastopal najboljši Golobič. Človek pač ima te sposobnosti nastopanja, to ni nobena skrivnost, pa tudi ideje programa se razlikujejo od ostalih.

  8. Brane pravi,

    18.11.2011 ob 08:39

    Končno sta se reviji Mladina in Reporter poenotili. Obe imata na naslovnicah Viranta in samo še vprašanje je, kdo ga bo bolj blatil. Ne, Ciper tu ni pomemben..

  9. gospodar pravi,

    18.11.2011 ob 08:47

    Če bi bil Virant produkt PRja, bi se ne zblamiral. Tako je pa malo posoliral in dober program in rating po nepotrebnem spasiviziral.
    Upam, da bodo volilci razumeli, da se je spotaknil na bombici, ki jo je sproduciral nihče drug, kot nasprotnikov PR.

  10. Srečkooo pravi,

    18.11.2011 ob 10:45

    Sosed

    Janša ni samo izpadel car ampak je pravi car proti Jankoviću, Virantu, ….

  11. seamus pravi,

    18.11.2011 ob 10:48

    @sosed – jah sj, to je največja žalost. Mislm prou res žalost. Da ni enega samega kandidata za katerega bi lahko rekel, da je kaj vreden (tud če nima možnosti!). Tisti resetiranci so se resetirali – dejansko so mi dajali vtis, da bi lahko kaj naredili, sedaj pa nič. Virant ni bil nikoli med resetiranci on je prišel kasneje in brez podpore resetirancev (mislim, da je samo eden pri njemu).
    Zanima me, če bo res tako visoka udeležba, kot se sedaj kaže. Pomoje bo vse skupaj zbledelo, ko se bo izkazalo, da ne Janković ne Virant nimata nekega pametnega ozadja.

  12. sosedsosed pravi,

    18.11.2011 ob 10:54

    @nevenka: se vidi, da se strinjava, nimam kaj dodati. nastavila si iztočnico za težko spoznanje – ne samo, da je to njihova zadnja možnost, temveč so ti isti ljudje, ki jim ne verjamem tudi naša zadnja priložnost za spodoben jutri, ‘lepšega’ smo itak že zavozili.

    @gospodar: ne govorim zgolj o reakciji v studiju, ampak v manevrih, ki jih je izvajal še tri dni po tem, ko je bil postavljen pred dejstvo. kalkuriranje koliko je dolžen, pa napoved vračila 1000€, kasneje 20.000€ … pa kakšno barantanje je to? da ne omenjam ‘žrtvovanja za družino’. prosim te, no, saj ni edini v državi, ki dela. so ljudje, ki toliko denarja ne zaslužijo v desetih letih, pa delajo kot fizikalci 12 ur na dan. po logiki žrtvovanja bi bili verjetno bolj upravičeni do tega denarja kot on? in virant zagotovo ima svetovalce, naj so profi PRovci ali ne. je pa dejstvo, da je šlo tukaj za serijo napak – napačnih nasvetov in napačnih odločitev, zaradi katerih je virant pač izgubil določeno zaupanje volilnega telesa.

    strinjam se, dejansko se je spotaknil na pasji bombici, ampak kdorkoli jo je že nastavil, krivdo za padec gre pripisati zgolj virantu samemu.

  13. sosedsosed pravi,

    18.11.2011 ob 11:05

    @seamus: kolikor vem so okostje resetirancev sestavljali Žiga Turk, Rado Pezdir, Matej Lahovnik, Janez Šušteršič, Marko Pavliha in Gregor Virant. Turk je itak SDSovc, Lahovnik se je umaknil iz politike, ostali pa mislim, da so tako ali drugače ostali povezani z Državljansko listo.

    Glede udeležbe se pa strinjam je. Največja ‘upa’ sta zaenkrat razočarala.

  14. nevenkanevenka pravi,

    18.11.2011 ob 11:24

    Mucamaca – carji znajo obdržati oblast, ker so najboljši, in je ne dobivajo tako, ker boljših ni.

  15. seamus pravi,

    18.11.2011 ob 15:37

    @sosed – ja, res je, bil je zravn, samo ne od začetka. Dejansko sem bral njihove zradeve, ko ga še ni bilo.

  16. seamus pravi,

    19.11.2011 ob 12:55

    ha, po zadnji raziskavi se je zgodilo napovedano – Virant je glasove izgubil in ti so šli sedaj pod neopredeljene.

  17. bubašvabebubašvabe pravi,

    21.11.2011 ob 11:29

    Celoten volilni sistem je ena sama farsa. Pa ne samo zaradi politikov kandidatov, ampak predvsem zaradi volilcev. Dve tretjini je takih, ki nimajo pojma o ničemer, niti nočejo imeti pojma. Ne bi vzeli odločanja in odgovornosti v svoje roke tudi, če bi imeli to možnost. Niti volili v resnici ne bi. Dve tretjini je takih, ki bi radi samo to, da nekdo poskrbi za njih, da lahko v miru živijo svoje življenje in svoj čas posvečajo stvarem, ki jih v resnici zanimajo, ne pa da se ukvarjajo s politiko.

    Če takega človeka vprašaš, koga bo volil, bo rekel “ne vem, nekoga od tistih, ki so v ospredju, ki se stalno oglašajo, nekoga od njih”. Se pravi večina ljudi (po mojih izkušnjah res okoli dve tretjini, mogoče so dejanske cifre malo drugačne, ampak po moje ne bistveno) voli tistega, ki je v javnomnenjskih raziskavah na prvem mestu, in to točno iz tega razloga. Ker je na prvem mestu. Ti dve tretjini volilcev ni sposobnih razmišljati s svojo glavo niti toliko, da bi po svoji lastni presoji izbrali kandidata, ampak obkrožijo tistega, ki je po anketah prvi, češ “ta bo ziher dober, če že največ ljudi tako misli”.

    Celoten sistem bi bilo treba spremenit od temeljev navzgor. Sistem, v katerem vsako budalo pri osemnajstih avtomatsko dobi volilno pravico za volitve, pri katerih en glas itak nič ne šteje, enostavno ni dober. Rešitev je direktna demokracija, v kateri ima moč in odgovornost vsak, ki si to želi in je dovolj sposoben. Kdor hoče bit ovca, pa naj bo ovca. Tudi s tem, da si ovca, načeloma ni nič narobe.

    Aja, pa jaz bom volil za tiste, ki so mi najbližje, čeprav mi je jasno, da ne bojo dobili niti 2%. Če skrčiš izbiro samo na tiste, ki imajo dejansko možnost, da pridejo na oblast, pa čeprav ti nihče od njih ni všeč (in potem izbiraš kao najmanjše zlo), si naredil slabše, kot če sploh ne bi volil. Dokler volite ene in iste, bodo eni in isti ostali na oblasti! Kvečjemu menjavajo se enkrat eni, enkrat drugi. Če ti že “alternativa” ne diši dovolj, da bi ji dal svoj glas, potem se vsaj vzdrži in ga ne daj niti zdajšni eliti. Tako sicer ne boš naredil nič dobrega, ampak vsaj nič slabega tudi ne…

  18. M pravi,

    21.11.2011 ob 15:32

    Ne, tud jaz ne bi o tej temi, se mi že mal bruha.
    Skačem drugam – kje se skrivaš? Pogrešam tvoj vertikalni del življenja prelit na ekran:)

  19. sosedsosed pravi,

    21.11.2011 ob 17:02

    @M: Evo, sam zate :)
    http://sosed.blog.siol.net/2011/11/21/vertikalni-del-zivljenja/

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !